McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 senelik konu hayirli olsun. Ben bu domaini niye satmisim simdiki aklim olsa satmazdim
Evet yeni konu acmayim dedim sagol hocam





ilhanSEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yazayım eksik kalmayayım. Us domainleri artık pek sevmiyorum
Ilk defa.us aldım


Tapatalk ile yazıyorum yazım hataları için özür dilerim arkadaşlar.