4 senelik konu

hayirli olsun. Ben bu domaini niye satmisim simdiki aklim olsa satmazdim
Evet yeni konu acmayim dedim sagol hocam
Bende yazayım eksik kalmayayım. Us domainleri artık pek sevmiyorum
Ilk defa.us aldım
Tapatalk ile yazıyorum yazım hataları için özür dilerim arkadaşlar.