• 07-01-2010, 21:26:21
    #1
    Gebzem.Net

    Görüş ve Önerileriniz Nelerdir Arkadaşlar?.
  • 07-01-2010, 21:51:41
    #2
    Hayırlı olsun, .com olsa daha el verişli olurdu.. Sağlam bir site ile muhtemelen .com'ları bile geride bırakırsınız..
  • 07-01-2010, 22:56:24
    #3
    Utkukose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, .com olsa daha el verişli olurdu.. Sağlam bir site ile muhtemelen .com'ları bile geride bırakırsınız..
    eyw.. saolun.. Nasıl bir site yapmak lazım.. Gebze'de'de oturmuyorumki
  • 07-01-2010, 22:57:18
    #4
    Gebzeme ölürüm , bir gebzeli olarak süper domain demekden başka bişey düşmez bana
  • 07-01-2010, 23:12:32
    #5
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gebzeme ölürüm , bir gebzeli olarak süper domain demekden başka bişey düşmez bana
    Ayak üsttü. kuralım pazarı.. satalım bu domaini size