Utkukose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, .com olsa daha el verişli olurdu.. Sağlam bir site ile muhtemelen .com'ları bile geride bırakırsınız..
eyw.. saolun.. Nasıl bir site yapmak lazım.. Gebze'de'de oturmuyorumki