okeymerkezi
com
Nasıl domain arkadaşlar. Düşüncelerinizi alabilir miyim?
okeymerkezi....
16
●1.014
- 08-06-2010, 19:07:57wertaces domain bana göre Reg fee olabilir sana göre xx eder öbürüne göre xxx eder yani bu iş alıcısını bulur isen güzel. ama ben size projelendirmenizi öneririm. eminim ki güzel hitler yakalıyacaksınız. "okey" bayadır internet üzerinden oynanan en popiler oyun.wertaces adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize Düşen Hayırlı olsun demek.. yanlız
Sizin Konunuza denk geldi kusura bakmayın. bir domaine " Reg Fee" derken bunu nereye göre denildiğinide insanlar küçük bir not olarak yanına düşmüş olsa en azından bazılarımız " Reg Fee " anlayışını hem anlamış oluruz. hemde bir dahaki domain alışlarımızda kulağımıza küpe olmuş olur.