Bence akılda kalıcı bir isim.
İleride daha da iyi olabilir.
okeymerkezi....
16
●1.014
- 08-06-2010, 22:57:44İnşaallah kardeşim. Bakalım.GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Projelendireceğim. Hayırlısı diyelim.Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cagaba kardeşim sağol. Aslında bu domaini okey sitesi kurmak isteyen bir arkadaşıma almıştım. O siteyi kurmaktan vazgeçince projelendirme sanırım bana düştü. Allahtan herşeyin hayırlısı diyelim. Yorumlarınız için teşekkürler.cAgAbA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
