Merhabalar.
Bu domaini geçen ay kayıt etmiştik.
Sizce ederi nedir, kullanmalı mı, satmalı mı?
Önceki yıl r10'da satışa çıkarılmış, 100+ Lira'lara kadar çıkmış.
Bu yıl ne eder acaba satmak istesem?
Projelendirmeyi düşünüyoruz aslında.
Birader script yazıyor ama script başka domainde de kullanılabilir.
Elimde başka bir oyun domaini daha var.
Uzantısı oyun indime sitesi için gerçekten güzel ama oyun indirme işine girmek istemiyorum.
Satsam kaçtan gider, bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim arkadaşlar?