• 06-12-2009, 02:10:37
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Merhabalar.
    Bu domaini geçen ay kayıt etmiştik.
    Sizce ederi nedir, kullanmalı mı, satmalı mı?
    Önceki yıl r10'da satışa çıkarılmış, 100+ Lira'lara kadar çıkmış.
    Bu yıl ne eder acaba satmak istesem?
  • 06-12-2009, 02:11:18
    #2
    projelendir derim hacı
  • 06-12-2009, 02:15:57
    #3
    Bencede projelendir oyun kelimesinde güzel iş yapar
  • 06-12-2009, 02:16:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Projelendir

    Ama satmak istiyorum diyosan anlaşırız belki
  • 06-12-2009, 02:18:07
    #5
    mükemmel bir oyun indirme sitesi yapılabilir.
  • 06-12-2009, 03:22:14
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Projelendirmeyi düşünüyoruz aslında.
    Birader script yazıyor ama script başka domainde de kullanılabilir.
    Elimde başka bir oyun domaini daha var.
    Uzantısı oyun indime sitesi için gerçekten güzel ama oyun indirme işine girmek istemiyorum.
    Satsam kaçtan gider, bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim arkadaşlar?
  • 06-12-2009, 03:36:20
    #7
    150 tl
  • 06-12-2009, 03:40:16
    #8
    dostum domaininin normal ederi minimum 500 lira ama satışa çıkarsan yarı fiyatı bile verilmez diye düşünüyorum.
  • 06-12-2009, 03:44:52
    #9
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum domaininin normal ederi minimum 500 lira ama satışa çıkarsan yarı fiyatı bile verilmez diye düşünüyorum.
    projelendirilse 1000tl bile eder. yeterki bloglama tarzı birşey olmasın.