Merhabalar.
Bu domaini geçen ay kayıt etmiştik.
Sizce ederi nedir, kullanmalı mı, satmalı mı?
Önceki yıl r10'da satışa çıkarılmış, 100+ Lira'lara kadar çıkmış.
Bu yıl ne eder acaba satmak istesem?