• 25-11-2009, 15:20:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar elimde photoshopegitim*com domaini var. .Net'i dolu. Bu domaini nasıl değerlendirim ve ederi nedir?

    Bizim hazırladığımız ücretsiz photoshop eğitim setleri var, çok yakındada ücretli 5 gb lik bir eğitim setimiz (ful tasarım) çıkacak. Bu siteye nasıl bir sistem kurulabilir.
  • 26-11-2009, 07:45:39
    #2
    fazla para etmez ama projelendirmek için güzel isim, insanların yaptıklarını paylaşacağı, soru sorup cevap alacağı bir site kurarsanız tutar, photoshopun yolu açık.