Merhaba arkadaşlar elimde photoshopegitim*com domaini var. .Net'i dolu. Bu domaini nasıl değerlendirim ve ederi nedir?

Bizim hazırladığımız ücretsiz photoshop eğitim setleri var, çok yakındada ücretli 5 gb lik bir eğitim setimiz (ful tasarım) çıkacak. Bu siteye nasıl bir sistem kurulabilir.