• 28-02-2025, 19:45:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    r11.com.tr
    Yeni aldım sizce nasıl ne yapılabilir Yorumlarınızı Bekliyorum bu arada tüm uzantıları dolu )
  • 28-02-2025, 19:46:21
    #2
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Çok iyi webmaster forumu olurdu tabi R10 olmasaydı
  • 28-02-2025, 19:47:20
    #3
    Güzel bir forum kurum, içeriklerini girip, R10'u hackleyip, oraya 301 yönlendirmesi verip, adsense geliri kasmak mı?
    Var bi hayalimiz.
  • 28-02-2025, 19:47:28
    #4
    Önemli olan içerik hocam
  • 28-02-2025, 19:47:42
    #5
    Hahaha Bi 20 sene sabrınız var ise; belki R10 un tırnağı olabilirsiniz
    Ama esprisi olarak çok iyiydi

    Keyifli akşamlar dilerim
  • 28-02-2025, 19:48:01
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana göre iş yapmaz
  • 28-02-2025, 19:48:11
    #7
    Şu soruyu bir türlü anlamıyorum. Satın aldıktan sonra değil de satın almadan önce ben bunu alırsam ne yaparım diye sormalı insan kendine.
  • 28-02-2025, 19:49:23
    #8
    R10 rakip olacam ))))
  • 28-02-2025, 19:49:43
    #9
    Çok orijinal nereden aklınıza geldi
    • Mako1453
    Mako1453 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.