• 28-02-2025, 19:49:51
    #10
    r12,r13 diye gidermi bu iş acaba
  • 28-02-2025, 19:49:59
    #11
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu soruyu bir türlü anlamıyorum. Satın aldıktan sonra değil de satın almadan önce ben bunu alırsam ne yaparım diye sormalı insan kendine.
    yorgun demokrat hocam öyle olursa bu kaliteli fiyat biçmesi bile zor olan domaini ya başkası kaparsa
  • 28-02-2025, 19:50:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    R11. Com forumun en güzeli 😂
  • 28-02-2025, 19:50:11
    #13
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Mako1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar

    r11.com.tr
    Yeni aldım sizce nasıl ne yapılabilir Yorumlarınızı Bekliyorum bu arada tüm uzantıları dolu )
    Hocam, bu domaine para vermek yerine bi sokak hayvanına bimden 30 cm lik salam alabilirdin En azından garipelrin bu soguk havada karnı doyardı
    Ölü yatırım yapmışsın.
  • 28-02-2025, 19:51:19
    #14
    Merhaba
    Baktım boş Alayında r10 tlrakip olayım dedim
    Benim anlamadığım tüm uzantıları dolu ))


    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok orijinal nereden aklınıza geldi
  • 28-02-2025, 19:51:49
    #15
    Mako1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 rakip olacam ))))
    özr10.com yada hakikir10.com veya kardeşlerr10pide.com da olabilir
  • 28-02-2025, 19:51:49
    #16
    Ssl yapabilirsiniz ssl sitesi
  • 28-02-2025, 19:52:09
    #17
    Merhaba
    Yarın Söz Onuda yapacam ))))



    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, bu domaine para vermek yerine bi sokak hayvanına bimden 30 cm lik salam alabilirdin En azından garipelrin bu soguk havada karnı doyardı
    Ölü yatırım yapmışsın.
  • 28-02-2025, 19:53:13
    #18
    Merhaba
    R10 rakip.com daha güzel olmaz mı ))))



    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özr10.com yada hakikir10.com veya kardeşlerr10pide.com da olabilir