• 28-02-2025, 19:53:37
    #19
    Yakında r12 daha hoş geliyor kulağa ona bakın boşsa alınabilir
  • 28-02-2025, 19:55:36
    #20
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir forum kurum, içeriklerini girip, R10'u hackleyip, oraya 301 yönlendirmesi verip, adsense geliri kasmak mı?
    Var bi hayalimiz.
    Puhahaha yok artık hocam😁😁😁
  • 28-02-2025, 22:30:31
    #21
    Merhabalar hayırlı olsun öncelikle .com.tr olunca çok bir avantajı kalmıyor r11'in, TR için genel blog yada haber tarzı bir site yapabilirsiniz sıradan bir domainden farkı yok bana göre
  • 28-02-2025, 22:42:48
    #22
    HizliResim.Net
    Ben de diyorum bu domain kayıt firmaları nasıl zengin oluyor. 🤔
  • 01-03-2025, 16:37:22
    #23
    R11.com.tr söyle degerlendirmeye bak reno 11 yedek parca diye ilk önce domaine adsense onayı al daha sonra onay aldıktan sonra bir adet opencart yada wordpress kur daha sonra manuel yada botla reno 11 araçlarının tüm yedek parçalarını tek tek ekle ekledikten sonra hepsinde stok gir ama ödeme adımı vs kapalı olsun yedek parça arayanlar senin sitene gelicek daha spnra stokta yok dediginde orda adsense reklamına tıklama ihtiyacı dogal olarak dogacak ve para kazanmanı saglayacak
  • 01-03-2025, 18:42:58
    #24
    Hocam (Reyon 11) odaklı bir market sektörü alanına giriş yapılabilir bu alan adı ile. Perakende sektöründe bilinen bir yüz olabilirsiniz. Ancak elbet tabii her kaynağın başlangıcı maddiyat katkısıdır hocam, bu katiyen atlanılamaz bir olaydır..