• 24-10-2024, 16:07:27
    #1
    e-dubaicikolatasi.com sizce nasıl?
  • 24-10-2024, 16:09:10
    #2
    3 5 ay sonra hatırlanmaz bile ama şu an güzel bir çalışma yapılırsa kısa süreli ekmek yenebilir.
  • 24-10-2024, 16:09:21
    #3
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Net söyliyim. Furya geçince biter. O yüzden gereksiz
  • 24-10-2024, 16:13:50
    #4
    Parayı çöpe atmışsın

    Küsme olur mu
  • 24-10-2024, 16:14:47
    #5
    2 ay önceden alınsaydı ve satışlara başlasaydın güzel ekmek yiyebilirdiniz ama şimdi geçti geçiyor gibi furyası
  • 24-10-2024, 16:14:58
    #6
    kötü hocam. hype zaten bitmek üzere, hadi bitmedi diyelim ne için kullanılacak ki bu domain? kimse bu çikolatayı google'da aratıp bu siteden yemek istemeyecek ki ya instagramda fenomenlerin paylaştığı yere gidiyorlar ya da çevresindeki bildiği tanıdığı tatlıcıya
  • 24-10-2024, 16:15:47
    #7
    bı rüzgar kısa süre içinde biter hocam... aldığınla kalırsın diyelim ki bitmedi yine aldığınla kalırsın ama bitmeme şansı yok..
  • 24-10-2024, 16:16:31
    #8
    İlgi yüksek hayırlısı tabi
  • 24-10-2024, 16:21:04
    #9
    hocam domain güzel de furya berbat hızlıca geçip gidecek.