kötü hocam. hype zaten bitmek üzere, hadi bitmedi diyelim ne için kullanılacak ki bu domain? kimse bu çikolatayı google'da aratıp bu siteden yemek istemeyecek ki ya instagramda fenomenlerin paylaştığı yere gidiyorlar ya da çevresindeki bildiği tanıdığı tatlıcıya