• 20-07-2009, 13:42:05
    #1
    4 harf .net domain aldım reg fiyatının üstüne çıkarmı sizce suan?

    OTLU.Net
    Şifalı Bitkişer üzerine bir site açıcam.
  • 20-07-2009, 13:46:59
    #2
    2-3 yıl sabredebilirsen cok iyi ekmek yiyebilirsin domainden.
    eger kullanmayacaksan 2-3 yıl arttır panelinde kalsın.
  • 20-07-2009, 14:12:54
    #3
    Grunge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 yıl sabredebilirsen cok iyi ekmek yiyebilirsin domainden.
    eger kullanmayacaksan 2-3 yıl arttır panelinde kalsın.
    şimdilik kullanmayı düşünüyorum dediğiniz gibi ileriki yıllarda faydalanabileceğim bir site olur umarım.teşekkürler yorum için.
  • 29-07-2009, 18:18:26
    #4
    başka fikri olan arkadaslar varmı acaba ?