Grunge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 yıl sabredebilirsen cok iyi ekmek yiyebilirsin domainden.
eger kullanmayacaksan 2-3 yıl arttır panelinde kalsın.
şimdilik kullanmayı düşünüyorum dediğiniz gibi ileriki yıllarda faydalanabileceğim bir site olur umarım.teşekkürler yorum için.