• 18-07-2009, 19:23:20
    #1
    Selam arkadaşlar,

    Girsin.com var elimde. Telekoma.... vs. olarak kullanmıştım bi' ara. Süresi doluyor. Uzatsam mı sizce?
  • 18-07-2009, 19:24:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Uzatmaya Deger.
  • 18-07-2009, 19:25:33
    #3
    evet değer =)
  • 18-07-2009, 19:54:57
    #4
    bence gereksiz
  • 18-07-2009, 19:59:27
    #5
    bence de gereksiz, bırak özgürlüğüne kavuşsun