Uzatsam mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Uzatsam mı?
4
●
304
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Uzatsam mı?
18-07-2009, 19:23:20
#1
KMLGRLR
Selam arkadaşlar,
Girsin.com var elimde. Telekoma.... vs. olarak kullanmıştım bi' ara. Süresi doluyor. Uzatsam mı sizce?
18-07-2009, 19:24:37
#2
BurKy
Üyeliği durduruldu
Uzatmaya Deger.
18-07-2009, 19:25:33
#3
ErayWeb.Org
evet değer =)
18-07-2009, 19:54:57
#4
OLCAYTO85
bence gereksiz
18-07-2009, 19:59:27
#5
webristan
bence de gereksiz, bırak özgürlüğüne kavuşsun
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler