Konu
Uzatsam mı?
18-07-2009, 19:23:20
#1
KMLGRLR
Selam arkadaşlar,
Girsin.com var elimde. Telekoma.... vs. olarak kullanmıştım bi' ara. Süresi doluyor. Uzatsam mı sizce?