T-e-m-a-l-a-r-ı . [org]
3
●256
- 19-06-2009, 18:52:14Merhaba Arkadaslar, bugun Temalari nokta org'u register ettim. bu domaine nasıl bir sistem kurmalıyım, neler yapılabilir? ve maddi olarak ne kadar eder? iyi mi etmişim, kötü mü? şimdiden teşekkürler.
- 19-06-2009, 19:03:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.benden önce davrandın valla ben alacaktım
bence subdomainlik bi sistem yapsan güzel olur joomla.temalari.org gibi güzel iş yapar
- 20-06-2009, 21:23:36ya da nokia.temalari, n73.temalari, iphone.temalari. uzar gider
bence subdomainlik bi sistem yapsan güzel olur joomla.temalari.org gibi güzel iş yapar