• 19-06-2009, 18:52:14
    #1
    Merhaba Arkadaslar, bugun Temalari nokta org'u register ettim. bu domaine nasıl bir sistem kurmalıyım, neler yapılabilir? ve maddi olarak ne kadar eder? iyi mi etmişim, kötü mü? şimdiden teşekkürler.
  • 19-06-2009, 19:03:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benden önce davrandın valla ben alacaktım bence subdomainlik bi sistem yapsan güzel olur joomla.temalari.org gibi güzel iş yapar
  • 20-06-2009, 19:07:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet çok güzel olur.
    vbulletin.temalari
    smf.temalari

    falan
  • 20-06-2009, 21:23:36
    #4
    ya da nokia.temalari, n73.temalari, iphone.temalari. uzar gider