Merhaba Arkadaslar, bugun Temalari nokta org'u register ettim. bu domaine nasıl bir sistem kurmalıyım, neler yapılabilir? ve maddi olarak ne kadar eder? iyi mi etmişim, kötü mü? şimdiden teşekkürler.