• 10-06-2009, 03:38:15
    #1
    ( a-k-p için yaklaşık 29.700.000 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar) bu domain ile ilgili fikirlerinizi, ne eder, ne yapılır vs. gibi birşeyler söyleyebilirseniz sevinirim.
  • 10-06-2009, 03:44:09
    #2
    Başbakan Akp değil, Ak Parti olarak söylenmesini istediği için pek bişey yapılmaz.

    Şaka bir yana parti ile ilgili bir blog kurulabilir. R. Tayyip Erdoğan ve Parti hakkında son gelişmeler, milletvekilleri hakkında detaylı bilgiler vb... içerikler kullanılabilir.

    Ya da subdomain kullanarak ilçe ve il teşkilatlarına özel siteler hazırlanabilir.
  • 10-06-2009, 03:52:49
    #3
    Aslında satmayı düşünüyorum, ne eder sizce?
  • 10-06-2009, 03:55:15
    #4
    İbrahim var mısın iddaasına? Başbakan bu domain için dava açar.
  • 10-06-2009, 03:58:11
    #5
    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbrahim var mısın iddaasına? Başbakan bu domain için dava açar.
    Şu site için, dava açılmadı ise buna hiç açmazlar merak etme.
  • 10-06-2009, 04:02:23
    #6
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu site için, dava açılmadı ise buna hiç açmazlar merak etme.
    Dava açılsa bile n'olacakki? Gerçekleri kendilerine göre yorumluyorlar.
    Benimkisi başbakanın söylemlerine göre esprikti.
    Siyasete girmek istiyorum, malum yasak.
  • 10-06-2009, 12:46:18
    #7
    ak-parti.com / net boşta
    org uzantısı park edilmiş.
  • 10-06-2009, 12:49:26
    #8
    a-k-p.net mi akp.net mi?
  • 10-06-2009, 13:29:48
    #9
    Akıllı değerlendirilirse iş yapar ama satarsan pek para etmeme şansı var