Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu site için, dava açılmadı ise buna hiç açmazlar merak etme.
Dava açılsa bile n'olacakki? Gerçekleri kendilerine göre yorumluyorlar.
Benimkisi başbakanın söylemlerine göre esprikti.
Siyasete girmek istiyorum, malum yasak.