• 07-06-2009, 21:00:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    HemenTeslim.net sizce ne kadar eder ?
    Satışa sunmak istiyorumda elimde boş duruyor,Ticaret sistemi kurmayı düşünüyorum ama zamanım olmadığı için uraşmak istemiyorum.

    Saygılar...
  • 07-06-2009, 22:34:10
    #2
    Yorum yokmu arkadaşlar olumlu olumsuz ?
  • 08-06-2009, 10:45:28
    #3
    reg fıyatı ancak eder die düşünüyorum
  • 08-06-2009, 15:06:59
    #4
    eatolye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reg fıyatı ancak eder die düşünüyorum
    Yorum için tşkler.O zaman satmasam daha iyi İlerde lazım olursa ticaret sistemi kurup kendim değerlendiririm.
    Yorumlarınızı bekliyorum.

    Saygılar...