eatolye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reg fıyatı ancak eder die düşünüyorum
Yorum için tşkler.O zaman satmasam daha iyi İlerde lazım olursa ticaret sistemi kurup kendim değerlendiririm.
Yorumlarınızı bekliyorum.

Saygılar...