• 18-08-2023, 04:16:55
    #1


    Alan adını biraz önce bir arkadaşın konu açmasıyla görüp aldım.
    Fakat neden aldım inanın bende bilmiyorum
    Aldıktan sonra Açık arttırma usulü satsam mı diye düşündüm , Fakat tradeden dolayı ben satamıyormuşum onu öğrendim
    Şimdi fikir zamanı, Ne yapalım KiralıkTaksi 'yi ?
  • 18-08-2023, 04:41:36
    #2
    güzel domain hocam güzel günlerde kullanmanız dileğiyle
  • 18-08-2023, 06:56:46
    #3
    hocam taksi appi yapın 9 ay sonra o domaini satın alabilirim.
  • 18-08-2023, 12:47:50
    #4
    NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam taksi appi yapın 9 ay sonra o domaini satın alabilirim.
    Tamam 9 ay dokunmuyorum domaine :-D Son 4 ayı kaldı diye yenile deme sonra )
    Bu tarz projeler beni yorar hocam , bakalım
  • 20-08-2023, 16:41:11
    #5
    Harika domain hocam. Hayırlı olsun.