Alan adını biraz önce bir arkadaşın konu açmasıyla görüp aldım.
Fakat neden aldım inanın bende bilmiyorum
Aldıktan sonra Açık arttırma usulü satsam mı diye düşündüm , Fakat tradeden dolayı ben satamıyormuşum onu öğrendim
Şimdi fikir zamanı, Ne yapalım KiralıkTaksi 'yi ?