Tüm uzantıları dolu,ben ismim olduğu için kişisel sitem yapmak istiyorum. Ne dersiniz ? sizin görüş ve yorumlarınız nelerdir.
Omur.info
4
●299
- 15-05-2009, 22:05:27Üyeliği durdurulduşaka yapıyorum la , senin canın sağolsunBarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle