merhabalar uzun zamandır bekliyorum ismimin düşmesini ve düştü Tüm uzantıları dolu,ben ismim olduğu için kişisel sitem yapmak istiyorum. Ne dersiniz ? sizin görüş ve yorumlarınız nelerdir.