• 31-05-2023, 23:48:50
    #1
    aoml.net backorder alabilmek için backordera katılmıştım, alma hakkını kazanmışım. Site benden 25 dolar istiyor domaini alabilmem için. Sizce değer mi?
  • 31-05-2023, 23:50:44
    #2
    Değmez.
  • 31-05-2023, 23:53:41
    #3
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değmez.
    Nedeni nedir hocam?
  • 31-05-2023, 23:54:00
    #4
    Ben olsam 25 $ vermezdim. Takdir sizin.
  • 31-05-2023, 23:55:28
    #5
    huglest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedeni nedir hocam?
    Açıkçası şahsi bir nedenim var. Jenerik bir alan adı değilse proje para eder domain değil yani bir gün bu domainin değerleneceğine inanmıyorum, düşündüm alan adına uygun bir projede bulamadım ondan bana göre değmez
  • 31-05-2023, 23:55:58
    #6
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam 25 $ vermezdim. Takdir sizin.
    Neden hocam, domainin adı mı kötü?
  • 31-05-2023, 23:58:20
    #7
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası şahsi bir nedenim var. Jenerik bir alan adı değilse proje para eder domain değil yani bir gün bu domainin değerleneceğine inanmıyorum, düşündüm alan adına uygun bir projede bulamadım ondan bana göre değmez
    Teşekkürler hocam değerli yorumunuz için
  • 31-05-2023, 23:58:21
    #8
    boşta 3-5 dolara kayıt edebileceğiniz binlerce 4 basamaklı .net domain var, sakın ama sakın bu anlamsız domaine para vermeyin, hiçbir değeri yok.
  • 31-05-2023, 23:58:21
    #9
    huglest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam, domainin adı mı kötü?
    25 $ bir domain için sembolik bir ücret. Tabi dolar kazanılan ülkede 25 $, 518 TL yapıyor. Bu domainin bu kadar değerli olduğunu düşünmüyorum kendi adıma. Yine de üzerine düşünün tabi.