huglest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hocam, domainin adı mı kötü?
25 $ bir domain için sembolik bir ücret. Tabi dolar kazanılan ülkede 25 $, 518 TL yapıyor. Bu domainin bu kadar değerli olduğunu düşünmüyorum kendi adıma. Yine de üzerine düşünün tabi.