Ben; LN'ı Line olarak düşündüm. WebLine şeklinde; GitHub tarzı bir proje düşünülebilir. Kolaya kaçılmak istenirse, webmaster forumu veya webmaster blogu kurulur geçilir.
Ben; LN'ı Line olarak düşündüm. WebLine şeklinde; GitHub tarzı bir proje düşünülebilir. Kolaya kaçılmak istenirse, webmaster forumu veya webmaster blogu kurulur geçilir.
Blog düşünmüştüm fakat github projesi çok mantıklı olurmuş ama yine de satmak istiyorum sanırsam 😅
Aklımda 2. Proje gibi bir web tasarımı yapıp bu tarz eğitim yazıları hazırlamak var fakat bu konuda da kararsız kalıyorum 😅 acaba projelendirip projeyle birlikte mi satsam diye düşünmüyor değilim
Aklımda 2. Proje gibi bir web tasarımı yapıp bu tarz eğitim yazıları hazırlamak var fakat bu konuda da kararsız kalıyorum 😅 acaba projelendirip projeyle birlikte mi satsam diye düşünmüyor değilim
Valla hocam sen bilirsin projesine başlayıp daha sonra hevesim kaçan yarım kalan birkaç sitem var yarım kalmaz diyorsan başla. Satmaya kıyamıyorum öyle duruyor
Valla hocam sen bilirsin projesine başlayıp daha sonra hevesim kaçan yarım kalan birkaç sitem var yarım kalmaz diyorsan başla. Satmaya kıyamıyorum öyle duruyor
Aynı hocam bende hayırlısıyla üniversite sınavım bitse güzel şeyler olacak da