MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ajans edası seziyorum domainde çağırıyor.
Mantıklı aslında hocam fakat satmazsam eğer webinyoyu markalaştırmak istiyorum


Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben; LN'ı Line olarak düşündüm. WebLine şeklinde; GitHub tarzı bir proje düşünülebilir. Kolaya kaçılmak istenirse, webmaster forumu veya webmaster blogu kurulur geçilir.
Blog düşünmüştüm fakat github projesi çok mantıklı olurmuş ama yine de satmak istiyorum sanırsam 😅