• 05-04-2009, 03:08:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    son güne bir gün kala ödesek uzatsak yani yine aynı parayı öderiz değil mi?
  • 05-04-2009, 03:20:07
    #11
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isimtescil bu .. 30 lira istiyor bişey diyemezsiniz.. başka firma kullanın..
    Olayın isimtescil ile bir alakası yok ki Domain'i yenilemezseniz bir nevi ceza ödüyorsunuz. Ve bildiğim tüm yerli yabancı firmalar bu mantıkla çalışıyor. 2 katını alanda gördüm 5 katını alanda
  • 05-04-2009, 03:51:46
    #12
    Herkese cok tesekkur ederim degerli yorumlariniz icin