webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isimtescil bu .. 30 lira istiyor bişey diyemezsiniz.. başka firma kullanın..
Olayın isimtescil ile bir alakası yok ki Domain'i yenilemezseniz bir nevi ceza ödüyorsunuz. Ve bildiğim tüm yerli yabancı firmalar bu mantıkla çalışıyor. 2 katını alanda gördüm 5 katını alanda