Merhaba arkadaşlar
20
●1.020
- 11-03-2009, 13:00:28Misafirevet katılıyorum zaten reklam şirketim var aldıkları domaine fatura da kesebileceğim için düşündüğüm tutar 20000 tl daha fazla eder ama benim düşüncem bukadar.standup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2009, 19:18:58@hotmail.com mu kullanıyor ?webmaster01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2009, 20:54:57öncelikle şunu belirteyim..15 yıldır bu domain piyasasının içindeyim
bu domaini ben kendim forumda düşen domainlerde göstermiştim
eğer para edeceğini bilsem merak etme satın alırdım
diyeceğim şudur
senden bu domaini 500 Tl bile alan cıkmayacaktır
aha buraya yazıyorum
DomainUsta beni tanır ve oda bu domain piyasasında bilgili biri
o bile satılmayacagını anladı ki %99 olumsuz ihtimal verdi
yani daha neyin konusunu buraya açıyorsun anlamadım
eğer okadar meraklısı olan birisi ise takip ederdi alırdı düşmeden domain şirketlerinden
kaldı ki 16 bin i veren adam gider net yada com uzantısını alır, eğer satarlarsa
kala kala org domainemi kalmış
neyse sen kendinle biraz eğlen bakalım
biz cok bu yollardan geçtik gözüm..
- 11-03-2009, 21:05:03Güzel üslubu elden bırakmamak gerekir ne olursa olsun.fhasbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)