• 11-03-2009, 12:38:40
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tgrt yayın yapmıyor galiba ama Tgrt Haber var bildiğim.
  • 11-03-2009, 12:40:28
    #11
    tgrt haber tgrt pazarlama filan bi kaç kanalı var.
  • 11-03-2009, 13:00:28
    #12
    Misafir
    standup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bence biraz bekle 16 bin veren 20 de verir aynısı benimde başıma geldi ilgilenmiyor havası yaratdım tekrar aradılar sonra görüşmeye çağırdılar.İlk etapda 10 dolarlık domaine bu kadar veremeyiz diyorlar hep aynı muhabbet.
    evet katılıyorum zaten reklam şirketim var aldıkları domaine fatura da kesebileceğim için düşündüğüm tutar 20000 tl daha fazla eder ama benim düşüncem bukadar.
  • 11-03-2009, 19:12:44
    #13
    %99 bu satış gerçekleşmeyecektir. (%1 dursun bir kenarda. )
  • 11-03-2009, 19:16:48
    #14
    Hiç İnandırıcı değil ama hadi bakalım
  • 11-03-2009, 19:18:58
    #15
    webmaster01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar mesajı yazan kişi ünlü birisi oyüzden sildim oradan önemli bir partinin genel kurul başkanı
    @hotmail.com mu kullanıyor ?
  • 11-03-2009, 20:54:57
    #16
    öncelikle şunu belirteyim..15 yıldır bu domain piyasasının içindeyim
    bu domaini ben kendim forumda düşen domainlerde göstermiştim
    eğer para edeceğini bilsem merak etme satın alırdım

    diyeceğim şudur
    senden bu domaini 500 Tl bile alan cıkmayacaktır
    aha buraya yazıyorum

    DomainUsta beni tanır ve oda bu domain piyasasında bilgili biri
    o bile satılmayacagını anladı ki %99 olumsuz ihtimal verdi

    yani daha neyin konusunu buraya açıyorsun anlamadım
    eğer okadar meraklısı olan birisi ise takip ederdi alırdı düşmeden domain şirketlerinden
    kaldı ki 16 bin i veren adam gider net yada com uzantısını alır, eğer satarlarsa
    kala kala org domainemi kalmış

    neyse sen kendinle biraz eğlen bakalım biz cok bu yollardan geçtik gözüm..
  • 11-03-2009, 21:02:38
    #17
    ben 19.000 tl teklif ediyorum. Bi partinin genel başkanı hotmail kullanıyor ve sekreterı falan degilde kendisi mail atıyor supriz yumurtadan mı çıktın ?
  • 11-03-2009, 21:05:03
    #18
    fhasbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 19.000 tl teklif ediyorum. Bi partinin genel başkanı hotmail kullanıyor ve sekreterı falan degilde kendisi mail atıyor supriz yumurtadan mı çıktın ?
    Güzel üslubu elden bırakmamak gerekir ne olursa olsun.