fhasbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 19.000 tl teklif ediyorum. Bi partinin genel başkanı hotmail kullanıyor ve sekreterı falan degilde kendisi mail atıyor supriz yumurtadan mı çıktın ?
Güzel üslubu elden bırakmamak gerekir ne olursa olsun.