• 31-07-2022, 17:20:10
    #1
    Alttaki domainleri aldim belki ileride ekmegini yeriz diye. Sizce nasil?

    kisibilgileri.com -> belki wiki gibi birsey yapilabilir diye aldim.
    metamicr.com -> facebook meta olunca bende meta ve microsoft ortalamasi birsey aldim.
    t10.app -> Top 10 uygulamalari gibi birsey yapilabilir diye aldim.

    Tesekkurler.
  • 31-07-2022, 17:21:55
    #2
    İlkini sevdim bir tek, o da tam KVKK'dan 2 sene yatmalık 😆
  • 31-07-2022, 17:23:32
    #3
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlkini sevdim bir tek, o da tam KVKK'dan 2 sene yatmalık 😆
    Haahahahhaa. Hic oyle dusunmemistim. Belki ileride iceride yatmak trend olur.
  • 31-07-2022, 18:51:24
    #4
    Merhaba. t10 uzantıyla uyumlu olmuş.