nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlkini sevdim bir tek, o da tam KVKK'dan 2 sene yatmalık 😆
Haahahahhaa. Hic oyle dusunmemistim. Belki ileride iceride yatmak trend olur.