• 18-07-2022, 14:18:28
    #1
    Sitemiz Teknoloji, WebMaster, Oyun ile ilgili forum olacak ekstra olarak alt alan adına blog kurulacak.
    Sizce bu mantıkta bir site için domain nasıl? Bence çok güzel
  • 18-07-2022, 14:21:43
    #2
    hemen r10 rakip site formu kur
  • 18-07-2022, 14:24:03
    #3
    Merhaba. Alan adı güzel, beğendim. 🙂🤝
  • 18-07-2022, 14:25:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ailesi, dünyası gibi isimlere sıcak bakmıyorum.
  • 18-07-2022, 14:26:24
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemen r10 rakip site formu kur
    3yıldır forum işlerindeyim bir türlü R10'a rakip olamadık bu seferse supra olacağımıza otoban faresi olalım
    umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Alan adı güzel, beğendim. 🙂🤝
    Teşekkürler, fikirleriniz için
  • 18-07-2022, 14:26:52
    #6
    Forumlar eskiden revaçtaydı artık pek kimse yönelmiyor. Sade Blog kursanız daha mantıklı olmaz mı?
  • 18-07-2022, 14:27:32
    #7
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ailesi, dünyası gibi isimlere sıcak bakmıyorum.
    Evet bazen çok hoş durmuyor, bazense yakışıyor. Daha önceden webharikasi sahibiydim seveni çoktu aynı mantıktan ilerleyeceğim
  • 18-07-2022, 14:28:23
    #8
    BozBaykus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumlar eskiden revaçtaydı artık pek kimse yönelmiyor. Sade Blog kursanız daha mantıklı olmaz mı?
    Hocam insanlarla, az bir kitleyle olsa bir arada olmayı seviyorum o yüzden cazip geliyor
  • 18-07-2022, 14:31:10
    #9
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam insanlarla, az bir kitleyle olsa bir arada olmayı seviyorum o yüzden cazip geliyor
    Doğru tabi, bende seviyorum. Fakat kategorilerin altını içerikle doldurmak ve foruma üye çekmek daha zor bir iş. Blogda içerik üreticiye de ihtiyacınız yok ama iş foruma döndüğü zaman para+zamana daha fazla ihtiyaç oluyor