bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ailesi, dünyası gibi isimlere sıcak bakmıyorum.
Evet bazen çok hoş durmuyor, bazense yakışıyor. Daha önceden webharikasi sahibiydim seveni çoktu aynı mantıktan ilerleyeceğim