BozBaykus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumlar eskiden revaçtaydı artık pek kimse yönelmiyor. Sade Blog kursanız daha mantıklı olmaz mı?
Hocam insanlarla, az bir kitleyle olsa bir arada olmayı seviyorum o yüzden cazip geliyor