• 04-02-2009, 14:24:48
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UcretsizVideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir uzaktan eğitim öğrencisi olarak sat derim çünkü üniversiteler zaten kendi domainlerinden sub domain yapıyor bu bölümü ve bu teklifi kim verdiyse ver hemen derim...
    uzaktanegitim.com a teklif yeni bir olay değil. Sürekli teklif geliyor. Tabi tekliflerin içerisinde 200 $ da var.
  • 04-02-2009, 14:35:40
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence sat gitsin. 25k$ keş para daha ne Nası olsa net,org elindeymiş orada yaparsın projeni
  • 04-02-2009, 14:55:17
    #30
    Eğer, vaktiniz çoksa,

    Eğer, en az 20.000 TL harcayabilecekseniz,

    Eğer, en az 3 ayınızı bu proje için verebilecekseniz,

    Eğer, eğitim çevreleriyle iyi bağlantılar kurabilecekseniz,

    Eğer, .... Satmayın proje yapın.

    .
    .
    .

    Eğer, bana soracak olursanız: Bu fiyata satın derim.
  • 04-02-2009, 20:02:24
    #31
    kacirma saat birak projeyi diger uzantilarla yap
    Satmazsan ilerde pisman olursun bence
    Karar senin
  • 04-02-2009, 20:10:47
    #32
    bence sat bankaya at faiziyle geçinirsin
  • 05-02-2009, 15:16:53
    #33
    E-egitim.com
    Kivilcim Istanbulluoglu'nda. Kaç defa mail gönderdim satarmısınız diye, hiç bir maileme dönmedi. E-egitim.com u alsam bunu satarım.
    Bu Kivilcim Istanbulluoglu na nasıl ulaşırım bilen varmı?
  • 05-02-2009, 15:20:17
    #34
    RsM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence sat bankaya at faiziyle geçinirsin
    Ondan fazlası var ama geçinemiyorum. Yıllık domainlerimin yenileme parası onun yarısı zaten.
    Nasıl geçinirim?
  • 05-02-2009, 18:19:14
    #35
    osican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-egitim.com
    Kivilcim Istanbulluoglu'nda. Kaç defa mail gönderdim satarmısınız diye, hiç bir maileme dönmedi. E-egitim.com u alsam bunu satarım.
    Bu Kivilcim Istanbulluoglu na nasıl ulaşırım bilen varmı?
    Kivilcim turkiyenin sayili domaincilerinden ulasman cok zor cevap vermez maillere
  • 05-02-2009, 22:17:46
    #36
    santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paneli veririm o paraya
    su r10 nun orjina esprilerine bitiyorum..