RsM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence sat bankaya at faiziyle geçinirsin
Ondan fazlası var ama geçinemiyorum. Yıllık domainlerimin yenileme parası onun yarısı zaten.
Nasıl geçinirim?