• 09-02-2022, 01:20:47
    #1
    Selam olsun,

    Kararsız kaldım bu domainciği nasıl değerlendirebilirim diye.
    Sizlerin değerli katkılarını beklerim.
    Arz olunur.

    İlk amacım satmaktı lakin siteyi kurup mu satmak daha mantıklı yoksa domain olarak mı karar veremedim.
    Hangi fiyata satabilirim siteli ve sitesiz olarak düşünceleriniz nedir?

    2023.secimsonuclari.net tarzında her seçimde kullanma opsiyonu ve geçmiş seçim sonuçlarını yayınlamak aslında kendime bırakma konusunda da fişeklemiyor değil.
    Hakikatten kararsızım farklı bir ses aklımdaki dalgaları dindirebilir.
  • 09-02-2022, 01:24:09
    #2
    Güzel proje olur ekmek de yersin fakat sağlam sunucu gerektirir.Güzel hesaplama yapmak gerekir çünkü hitler 1 yılda sadece 5-6 gün içerisinde gelecek.
  • 09-02-2022, 01:25:16
    #3
    Fiyata bir şey diyemem ama siteyi kurup satarsanız domainsiz halindem 10 kat fazlaya gider. Tabii yukarıdaki veriler sitede olursa.
  • 09-02-2022, 02:55:57
    #4
    domain çok güzel ama bunu değeri projeyler ortaya çıkar.bayağı uç bir domain çünkü
  • 09-02-2022, 03:04:31
    #5
    2023 ve 2024 yılları için 2 seferlik işinize yarar. Bu açıdan düşünebilirsiniz.
  • 09-02-2022, 03:09:26
    #6
    Sıralamaya girmeniz mümkün değil, seçim sonuçlarında. Haber siteleri ve büyük kanalların web siteleri ilk 10 sayfayı istila ediyorlar. O siteler otoriter bence hiç kalkışmayın.
  • 09-02-2022, 03:10:54
    #7
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain çok güzel ama bunu değeri projeyler ortaya çıkar.bayağı uç bir domain çünkü
    Birşey sormak istiyorum, her domaine neden çok güzel, harika süper yazıyorsunuz? Sanırım hiç kaliteli domain görmediniz. Daha yararlı işlere harcayın vaktinizi bence.
  • 09-02-2022, 03:13:35
    #8
    Uğraştığınıza değmez. Ciddi bütçe gerekli. Zaten dönemsel kullanabilirsiniz. Zira haber siteleri de o dönemde size ekmek yedirmez.
  • 09-02-2022, 03:15:44
    #9
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey sormak istiyorum, her domaine neden çok güzel, harika süper yazıyorsunuz? Sanırım hiç kaliteli domain görmediniz. Daha yararlı işlere harcayın vaktinizi bence.
    Genel olarak yazıyorum. Bu kategoride mesaj kasılıyor bu şekilde sanırım. Bu da maalesef kişileri zarara sokmaktan başka bir işe yaramıyor. Acayip domainlere ciddi değer biçenler var birde. Açık artırmaya çıksa 50-100 TL teklif gelmez.