Birşey sormak istiyorum, her domaine neden çok güzel, harika süper yazıyorsunuz? Sanırım hiç kaliteli domain görmediniz. Daha yararlı işlere harcayın vaktinizi bence.
Genel olarak yazıyorum. Bu kategoride mesaj kasılıyor bu şekilde sanırım. Bu da maalesef kişileri zarara sokmaktan başka bir işe yaramıyor. Acayip domainlere ciddi değer biçenler var birde. Açık artırmaya çıksa 50-100 TL teklif gelmez.