• 22-12-2006, 15:41:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    reg free mi eder yoksa
  • 22-12-2006, 16:15:20
    #2
    bence reg fee yani domainhaber , domainin çoğu kişi ne olduğunu bilmiyor , ve org pek şansı yok

    ancak site yaparsan iyi fiyata satarsın mesela wm leri ilgilendiren düşecek domainler boştaki domainler ne ne kadar satıldı gibi bir site
  • 22-12-2006, 16:23:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    zatan aklımdaki olayda bu forum kursam mı diye düşündüm az önce yoksa site mi yapsam ?
  • 22-12-2006, 17:48:04
    #4
    forum kurarsan 1 kişi bile girmez

    benim fikrim.