bence reg fee yani domainhaber , domainin çoğu kişi ne olduğunu bilmiyor , ve org pek şansı yok

ancak site yaparsan iyi fiyata satarsın mesela wm leri ilgilendiren düşecek domainler boştaki domainler ne ne kadar satıldı gibi bir site