• 30-07-2021, 11:45:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    2016 yılından beri boşta duruyor, sizce satılır yada değerlendirilir mi? Hepsiburada iki tane proje yapmış, hepsipay ve hepsipapel diye. Acaba benim domainimi de değerleendirirler mi?



    Teşekkürler.
  • 30-07-2021, 11:47:28
    #2
    Bence olabilir, alırlar pay a yönlendirme yaparlar
  • 30-07-2021, 11:49:05
    #3
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence olabilir, alırlar pay a yönlendirme yaparlar
    Hadi inşallah
    Ne kadar bir fiyat biçmeliyim? (5 yıldır yenileme ücreti de ödüyorum)
  • 30-07-2021, 11:49:17
    #4
    O almasa da dijital para çıkınca biri alır bence alın köşeye atın üstüne de satılıktır yazın mutlaka size ulaşırlar bugün olmasa da bir gün
  • 30-07-2021, 11:49:36
    #5
    hali hazırda hepsipay.com kullanılıyor belki ileride sizinle iletişime geçerler
  • 30-07-2021, 11:55:41
    #6
    bigpara gibi büyük site isterlerse iş yapar hocam iletişime geçerler sizinle
    • Chapa
    Chapa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-07-2021, 11:56:37
    #7
    Bana cok iyi geldi domain
  • 30-07-2021, 12:05:54
    #8
    Keşke benim olsa
  • 30-07-2021, 12:07:53
    #9
    Chapa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi inşallah
    Ne kadar bir fiyat biçmeliyim? (5 yıldır yenileme ücreti de ödüyorum)
    Min. 1.000,00 dolar