• 30-12-2008, 14:21:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    selam arkadaşlar;
    subdomain olarak kullanabileceğimi düşündüğüm
    "soykirimi.com"ve "bahisleri.com" domainlerini regledim,
    sizce bu domainlerin değeri nedir?Size göre nasıllar?Yorum yaparsanız sevinirim.
    teşekkürler.

    kırımturkleri.soykirimi
    tokyo.soykirımi
    nazi.soykirimi
    Cezayir soykirimi
    hocali.soykirimi
    nazi.soykırımı
    .
    .
    .
    .
    Futbol.Bahisleri
    AtYarisi.Bahisleri
    Tenis.Bahisleri
    F1.Bahisleri
    Basketbol.Bahisleri
    .
    .
    .
    .
  • 02-01-2009, 21:48:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bahisleri.com Bence güzelmiş.Hayırlı olsun.
  • 02-01-2009, 23:30:34
    #3
    Şu özürcü aydınlara karşı soykirimi.com'u satın alıp güzel bir site başlatma hayalim oluştu ama tek başıma yapamam gibi. Tam istediğim gibi bir alan adı, tüm soykırımlar işlenebilir.