Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
selam arkadaşlar;
subdomain olarak kullanabileceğimi düşündüğüm
"soykirimi.com"ve "bahisleri.com" domainlerini regledim,
sizce bu domainlerin değeri nedir?Size göre nasıllar?Yorum yaparsanız sevinirim.
teşekkürler.
kırımturkleri.soykirimi
tokyo.soykirımi
nazi.soykirimi
Cezayir soykirimi
hocali.soykirimi
nazi.soykırımı
.
.
.
.
Futbol.Bahisleri
AtYarisi.Bahisleri
Tenis.Bahisleri
F1.Bahisleri
Basketbol.Bahisleri
.
.
.
.